U paru - essence senke

Odlučila sam da započnem novi tip postova na blogu u kojima bih pisala o dva proizvoda iste vrste u istom postu. Za početak, pisaću o ove dve essence senke. U pitanju su nijanse 35 Party all night i 61 Out of the blue.


Proizvod dolazi u providnom plastičnom pakovanju od 2,5g.


Party all night ima metalik efekat, mada to važi samo za gornji, površinski sloj. Ispod njega se nalazi braonkasta senka puna šimera. Out of the blue ima ,,sparkling'' efekat. Predivna teget nijansa puna raznobojnog šimera. Senke su veoma dobro pigmentovane, Paty all night nešto bolje od Out of the blue. Obe nijanse bih koristila u nekim večernjim prilikama, kada je veća količina šminke prihvatljiva i dobrodošla.



Ne znam tačnu cenu ovog proizvoda, ali sam sigurna da nije visoka. A s obzirom na to, kao i na količinu proizvoda koji dobijete mislim da ih vredi probati.

Da li ste probale možda neke druge nijanse?
Hvala na izdvojenom vremenu! :)

Napravila sam Facebook stranicu pa bi mi značilo kada biste lajkovali. :)
https://www.facebook.com/komabunny?ref=bookmarks

Share:

4 comments

  1. Imam nekoliko Essence mono sjenila i u biti nisam previše zadovoljna niti jednom. Imala sam jednu bijelu sa tonom šimera, koju sam koristila kao hajlajter sve dok je nisam izgubila :/ Uglavnom, prosječna sjenila, sa bazom su sasvim okej, ali ništa posebno. Catrice sjenila su mrvicu skuplja a mnogo kvalitetnija :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se u potpunosti sa tobom, ali ove dve senke su prijatno iznenađenje. :)
      Nažalost, Catrice šminka nije dostupna u Srbiji. Nadam se da ću uskoro biti u prilici da isprobam, s obzirom da je svi toliko hvale. :)

      Delete
  2. Lovely colours
    Posetite: najlepsinoktii.blogspot.com

    ReplyDelete