Minter Wonderland

Kao što ste mogle da primetite, u zadnje vreme sam ređe objavljivala postove nego što sam planirala, a najmanje je bilo onih sa noktima. I moram da priznam da mi je nedostajalo. Naime, svoje slobodno vreme sam usmerila na neke druge stvari, a i naišla je ona ,,nedelja (dve, tri) kolokvijuma''. Objavljivala sam one unapred pripremljene postove. A onaj glavni razlog je to što su mi dva nokta potpuno pukla pa sam i ostale skratila. Nakon par nedelja su malo izrasli pa sam odlučila da vam prikažem ovaj lak.
U pitanju je Catrice lak veoma simpatičnog imena - Minter Wonderland.
Moram da priznam da mi nije bilo baš lako da ga namažem. Malo je gušći nego što sam mislila da će biti i dosta se sporije suši. Nekoliko puta sam uspela da oštetim površinu, pa skinem, nalakiram opet, stavim Seche nadlak i tako u krug. Možda je bilo do mene, možda do laka.
Svakako, boja mi se dopada. Lak ima neki baš sitni šimer, sjaj, ne znam kako bih nazvala to, jer je jedva vidljiv. Ukoliko volite ovakve nijanse obratite pažnju ako budete u prilici.
Hvala na izdvojenom vremenu! :)
Ne zaboravite na nagradnu igru koja traje još sutra! :)




Share:

12 comments

  1. Posebna boja mente, takvu jos nisam vidjela :) svidja mi se :)

    ReplyDelete
  2. Divan lakic!
    Jako mi se dopada! :3

    ReplyDelete
  3. Posebna boja,jako je lijep:)

    ReplyDelete
  4. Lep mu je sjaj, a i ime. Šteta za formulu.

    ReplyDelete
  5. volim ovakve boje, bas imam trenutno na noktima jedan mintic od p2 - fresh sister :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja nikada nisam bila neki ljubitelj, ali mi se dopada kako mi stoji na noktima. :)

      Delete
  6. Steta za formulu a boja je zaista prelepa *.*

    ReplyDelete