How To: Cheesecake

Danas vam donosim nešto drugačiji post. U prethodnih par meseci sam više puta pravila čizkejk pa sam odlučila da sa vama podelim recept i fotografije.

Potrebno vam je: 
_200 gr mlevenog plazma keksa
_125 gr margarina
_med
_450 gr Ella sira
_500 ml slatke pavlake
_250 gr šećera u prahu
_smrznuto voće
_200 ml vode
_ šećer
_1 kesica želatina




Za koru:


Za beli fil:


Za crveni fil:


Za koru su vam potrebna prva tri sastojka. Margarin istopiti na pari i dodati ga u plazmu, kao i dve kašike meda. Nakon što to sve sjedinite smesu stavite u tepsiju predviđenu za ovakve torte.






Za beli fil su vam potrebna tri sastojka. Prvo mikserom umutite slatku pavlaku u posebnoj posudi. Nakon toga smutite Ella sir i šećer u prahu, pa onda sve zajedno.











Ono što ja volim da uradim jeste da u blenderu malo iseckam voće pa ga onda rasporedim preko belog fila. U 200 ml vode sipati kesicu želatina i 4 do 5 kašika šećera i mešati na laganoj pari. Ostaviti da se malo ohladi i preliti preko voća.






Ostaviti u frižideru 3, 4 sata ili celu noć i nakon toga je spreman za jelo! :)



Ovaj kolač ne oduzima previše vremena a jako je ukusan. Nadam se da vam se ovaj nešto drugačiji post dopao i da ćete probati da napravite, a ukoliko to učinite da mi javite utiske i pošaljete fotografije.
Hvala na izdvojenom vremenu! :)

Share:

15 comments

  1. stvarno ti je savršeno ispala! kao iz slastičarnice...(ja samo moram smisliti kako da prilagodim sebi ovaj repect (ne smijem jesti margarin), ali svakako mi je odlična inspiracija)

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno! :)
      Možeš da probaš sa malo mleka, ali vrlo malo, da bi se plazma sjedinila, mada verujem da neće biti dovoljno čvrst da se lepo seče.
      Drago mi je. :)

      Delete
  2. Najdraži desert ikad )

    ReplyDelete
  3. Ajme, odličan post i sviđa mi se što si slikala sve korake :) Obožavam taj kolač i hvala ti na receptu :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jako mi je drago da ti se dopada! :) Nema na čemu. :*

      Delete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. Nisam znala da se ovo ovako lako pravi, obozavam cizkejk i pravicu ga ovih dana sigurno! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iskreno, nisam ni ja znala da baš tako brzo može da se napravi. :D
      Javi kad napraviš! :)

      Delete
    2. Uspesno je napravljeen! Odusevljena sam :D
      Imam i sliku, ali mi je malo nezgodno preko mobilnog da okacim! :D

      Delete
    3. Jao supeeer! :) Baš mi je drago :)
      Prijatno! :*

      Delete
  6. Kako ti beli fil bude tako kremast? Pokusala sam da ga napravim vec 4-5 puta po tvom receptu i svaki put mi bude skroz vodenast..��

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa ne znam gde grešiš onda. Da li smutiš mikserom slatku pavlaku dobro? Treba da izgleda kao šlag. Na 10oj slici je pavlaka u tečnom obliku, na 11oj je nakon što se dobro umutila mikserom. A onda u nekoj drugoj porudi mikserom mešam šećer u prahu i ella sir, to bude dosta gusto, i na kraju pomešam to sa pavlakom.

      Delete
    2. Secer u prahu i ella sir su mi potpuno vodenasti :(

      Delete
    3. Pa kako to? :(
      Ja sam uvek do sada stavljala iste sastojke i uvek je sve bilo okej. Sir bi trebao da bude u nekom sličnom obliku kao kajmak, najbanalnije rečeno. Na 14oj fotografiji se vidi kako to izgleda kada se pomešaju sir i šećer.

      Delete