BPS Nail Vinyls // NAILS

Pozdrav svima! Danas za vas imam novi proizvod sa sajta bornprettystore.com i to jedan sjajan kojim sam baš zadovoljna! Nikada do sada nisam imala prilike da probam 'nail vinyls'* odnosno šablon nalepnice, ne znam kako bih drugačije nazvala. U nastavku pročitajte kako funkcionišu i obavezno pogledajte video u kome sam sve objasnila!





Ovaj šablon možete pronaći OVDE, a na sajtu je dosta velika ponuda ovog tipa proizvoda i sigurna sam da ćete pronaći nešto što vam se dopada. Ja sam htela da probam ovaj životinjski motiv, jer inače to volim. Za ovaj manikir sam htela da isprobam ovaj šablon koji me podseća na žirafu. 


Inspiracija mi je bila nova torba, koja ima male detalje zmijskog printa (zaista je lepa :D) pa sam upotrebila tako neke boje. Znala sam da neću dobiti identičan print zbog razmaka ovih oblika, ali sam svakako zadovoljna kako je ispalo. Kasnije sam na palac i kažiprst zalepila nitne koja su takođe sa ovog sajta i možete ih pronaći OVDE.



Za detaljnije uputstvo o korišćenju ovoga pogledajte video!


Korišćeni proizvodi:
Essence - Serendipity
Makeup sunđer

Ukoliko odlučite da probate ovaj ili bilo koji drugi proizvod sa sajta BornPretty Store, obavezno iskoristite moj kupon kod koji vam nudi 10% popusta - KOMAX31



*proizvod sam dobila na iskrenu recenziju


Share:

8 comments

  1. A znaci to je zirafa. Dobila sam pre par meseci neke Seforine nalepnice u koturu bas sa takvim motivom. Nisam bas ljubitelj zivotinjskog printa pa ih jos nasla nacin da ih iskoristim kako ne bi bilo bas ocigledno sta je. :D Ja bih se prvo uhvatila za zebrasti motiv. ;) Svidja mi se sto si iskombinovla crnu, sivu i belu. Skroz je nosivo i elegantno. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa ne mora da bude, iskreno nemam pojma, ali me na žirafu asocira. :D A uhvatila sam se prvo za taj motiv jer sam htela da napravim nešto slično torbi. Da imam neki lep holo lak kao ti i ja bih zebrasti. :D Ali smisliću već neki manikir i sa tim.
      Hvala ti puno. :)

      Delete
  2. Imam i ja neke nail vinylse, nikako da nađem vremena da ih isprobam, ali mi se sviđa kako ovo izgleda. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam stvarno baš zadovoljna. Čak nisam stigla sve da kažem u videu koliko pričam. :D Probaj, verujem da će ti se dopasti. Hvala. :)

      Delete
  3. I meni se sviđa :)
    Često mi zatrebaju ovakvi šabloni a nikada se ne setim da ih poručim. L.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. :)
      Ja iskreno do sada nikada nisam obratila pažnju na njih, ne znam zašto, a stvarno ima super motiva. :)

      Delete