Rainbow - Distressed // MATCHING MANICURES

Moram priznati da mi je današnja tema usklađenih manikira najteže pala. Nisam imala ideju šta bih radila pa sam tako završila sa dva manikira koji mi se ne dopadaju. Tema je 'Rainbow Nails' i možda tako ne izgledaju moji nokti, ali sam koristila dugine boje. Radila sam 'Distressed' tehniku a ukoliko ne znate kako da je postignete, nastavite sa čitanjem. :)




Prvi korak je nanošenje baznog laka, a ja sam ovaj put koristila Flormar 310 Snow White. Nanela sam ga u dva sloja radi potpune pokrivenosti. Kada se lak potpuno osušio, izabrala sam lakove koje ću koristiti i poređala ih po nijansama. Krenula sam od palca i na njemu upotrebila tri najtamnije nijanse, pa sve do malog prsta, upotrebljavajući jednu (tamniju) nijansu manje i jednu (svetliju) nijansu više na svakom sledećem prstu. Da pojednostavim - na palcu sam koristila zelenu, plavu i ljubicastu, na kažiprstu plavu, ljubičastu i pink, na srednjem ljubičastu, pink i crvenu i tako dalje... :)
Na kraju sam sve nokte premazala Golden Rose Quick Dry nadlakom.
Ukratko da vam objasnim kako funkcioniše ova tehnika. Kada namažete bazni lak, kao i izaberete boje i lakove koje želite da upotrebite, potrebno je potpuno ukloniti višak laka sa četkice, da ona bude potpuno suva. Nanosite na nokat u pravcima u kojima vi želite, ali sa laganim pritiskom. I to je to, veoma jednostavno! :)
Kako mi se manikir na levoj ruci nije dopao, odlučila sam još jednom da probam, ovaj put nešto drugačije, ali jednostavnije. Nisam koristila nikakav dodatni alat za lakiranje slobodne ivice nokta već direktno sa četkicom laka, ali precizno i polako. Takođe sam manikir završila Golden Rose završnim lakom.



Pogledajte i video >>>



Pogledajte šta su druge devojke uradile na ovu temu:


Share:

16 comments

  1. meni je na desnoj ruci ispao bolji manikir tj. vise mi se dopada :D i na lijevoj je lijep ali je previse obican :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja uopšte nisam bila raspoložena za ove boje. :D Ali hvala ti. :)

      Delete
  2. uu pa ovo je super! volim distress ali french mani na desnoj je fantastičan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti! :) Da, on je možda i bolje ispao. :)

      Delete
  3. obje manikure su odlične, ali prva mi je favorit jer me podsjeća na modernu umjetnost:).

    ReplyDelete
  4. ma daj, ni jedna ni druga nisu tako loše... možda ti je nedostajala duga na nebu da doživljaj bude kompletan ;)

    ReplyDelete
  5. Distressed mi je bolji. Napadniji je, a ja to volim.

    ReplyDelete
  6. Moj glas ide za distressed, jer tu tehniku obožavam :)

    ReplyDelete
  7. O,definitivno distressed,predobro mi je ;)

    ReplyDelete
  8. Glasam za distressed, savršeno ti je ispalo!

    ReplyDelete