FARMASI Matte Lipsticks (5 nijansi) // REVIEW + VIDEO

Današnji post je posvećen recenziji 5 nijansi Farmasi karmina iz Matte Lipstick kolekcije. Dobila sam ih u paketu od Farmasi tima i evo konačno objavljujem recenziju. Svih 5 nijansi koje ja imam spadaju u kolekciju Matte Lipstick, i svi imaju dodatak Vitamina E sem jednog.


Dolaze zapakovani u kartonsku kutijicu, dok su sami karmini u okruglom plastičnom pakovanju, neki mat, neki sjajne plastike. Zašto postoji ta razlika nisam sigurna. Na kutijici je ispisan sastav, i ostali podaci poput roka trajanja od 12 meseci, i količine karmina od 4 grama. Na dnu plastičnog pakovanja karmina se nalazi samo obeležje nijanse odnosno broj. Takođe, dve od pet nijansi imaju i naziv pored broja. Nisam detaljno upućena u kolekcije ali ne znam odakle ove razlike. Svi karmini imaju jako lep miris što je meni lično veliki plus. Osetim ga minimalno i dok je na usnama. Takođe, svi imaju utisnut logo na vrhu kao i naziv FARMASI sa strane. Sami karmini su u mat nijansama ali nemaju potpunu mat završnicu. Ne isušuju usne mada se nanose nešto teže, u smislu da je karmin nešto tvrđe strukture. Trajnost karmina je sasvim solidna mada neće izdržati u potpunosti masna jela.


Nijanse koje ja imam, s leva na desno su - 02 (Matte Rose); 12; 03; 20 (Vivid Violet); 18.



02, 03, 12, 18, 20

Nijansa 02 nosi naziv Matte Rose i jedina je od ovih pet koju bih svrstala u neutralne nijanse. Kada bih pokušala da opišem nijansu rekla bih da je breskvasta nijansa, neutralna, nešto između boje mesa i prirodne boje usana, par nijansi tamnije.




Nijansa 03 je prava vatrena crvena, ona za koju verujem da bi većini stajala. Iako na fotografijama izgleda kao da je toplog podtona, uživo karmin izgleda kao da je hladnog.




Nijansa 12 je prava jesenja boja, idealna za predsojeću sezonu. Između bordo i braon nijanse, sa primesama crvene, toplog podtona. Nijansa za koju sam verovala da mi neće lepo stajati, i pozitivno se iznenadila.



Nijansa 18 je savršena ciklama boja. voleće je svako ko voli ovakve jake i letnje nijanse. Ono što mene brine kod ovakvih boja jeste da li će mi činiti zube žućim, ali to ovde nije slučaj i to smatram da je jako bitno prilikom odabira nijanse.




I za kraj, nijansa 20 Vivid Violet. Od svih, ovaj karmin se nešto teže nanosio, i rekla bih da se nijansa karmina i one boje na usnama relativno razlikuje. Ipak, jako je leepa, za one malo hrabrije.




Za kraj pogledajte video gde možda bolje možete da vidite kako se nanose nijanse i kako izgledaju karmini. Dajem pozitivnu ocenu ovim karminima i svakako vam predlažem da probate ukoliko vam se neka nijansa dopadne. Nadam se da vam se post dopada!




Share:

8 comments

  1. Nijanse su super, posebno mi se dopada Matte rose :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se dopadaju, jeste najviše nosiva ta nijansa. :)

      Delete
  2. Nijanse su savrsene! Ne znam koji bih pre odabrala!

    www.bymajamladenovic.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se dopadaju, i ja sam jako zadovoljna kakve su! :)

      Delete
  3. Super karmini. Posebno mi se dopagjaat br.12 i br.20

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je, mene je 12ica posebno iznenadila. :)

      Delete
  4. Can i know whether they contain lead?

    ReplyDelete