Farmasi Velvet Matte Liquid Lipstick - Feel Beige

Koliko još tečnih mat ruževa ima na tržištu? Recenzija još jednog? Mislim da u ovom slučaju ovaj primerak to zaslužuje. ;) U pitanju je ruž brenda Farmasi, i ovo je prvi njihov tečni sa kojim se susrećem. Nosi naziv velvet i odmah mogu da vam kažem da je i takav osećaj na usnama! U nastavku čitajte šta mislim o njemu.


Prvo testiranje na ruci odnosno swatch boje mi je bio odličan, dok mi je sledeće nanošenje na usnama umrtvilo ten. Tada nisam imala ostatak šminke, pa verujem da je imalo veze i sa mojim tenom i prirodnom bojom usana. Nakon drugog testiranja ovo je bila idealna svakodnevna nijansa, čak u mom slučaju stvorena za efekat povećanih usana, tako što sam blago prešla četkicom preko prirodne linije usana. Sa duplom dioptrijom na očima (sočiva + naočare) nisam uspela da vidim podatak koliki je rok trajanja ovom proizvodu, ali vidim da sadrži 4ml. Naziv nijanse je 101 Feel Beige.




Sunđerasti aplikator je odličan, i osećaj nanošenja ovog ruža je predivan! Nisam do sada probala proizvod koji se tako lagano i prijatno nanosi. Kada je nijansa u pitanju nisam sigurna da li je topla ili hladna. Kao što sam rekla, prilikom prvog testiranja mi je delovala totalno hladno, dok je na usnama druga priča. Čak se i na fotografiji vidi razlika na mojim usnama i u ambalaži. Daću joj naziv kameleon nijanse, koja verujem da bi svakome pomalo drugačije stajala, ali svakako odgovarala. Kako se lepo nanosi, tako se na usnama ne oseća uopšte. Kao manu mu moram navesti jednu stvar, a to je što nije dugotrajan. Nakon nekog vremena, bez previše pića i jela, samo je nestao sa mojih usana. Kod ovakvih nude nijansi to nije problem, ali nisam sigurna kako bi to izgledalo sa nekom tamnijom nijansom.




Pored svega navedenog mogu samo da vam kažem da ovaj proizvod definitivno vredi probati i da ću ga jako često nositi.


Zapratite Facebook stranicu Serbian Bloggers Day za sve recenzije i novitete, a u planu su i nagradne igre.


*PR proizvod


Koji je vaš omiljeni mat tečni ruž? Da li ste probale ovaj?

Share:

6 comments

  1. Izgleda super ti stoj najbolje Farmasi :)

    ReplyDelete
  2. Odlican post i uzivala sam prelistavajuci tvoj blog :) Nova sam na bloggeru i zapratila sam se,poseti i ti moj blog ako zelis ♡ Dotted with hearts

    ReplyDelete
  3. Imam ustu nijansu i imam onu tamno braon. Ne znam koju vise volim. Cak ih i mijesam i pravim ombre. Bas mi se svidjaju ^_^

    ReplyDelete