UR Sugar Nail Vinyls // NAILS

Novi utorak, novi manikir i novi video! :)
Ovaj put, za razliku od prethodnog, imam nešto jako jednostavno za vas.


Upotrebila sam dve boje laka i šablone nalepnice, poznatije kao nail vinyls. U videu se sve vidi, a ono što bih ja dodala jeste da obožavam kombinaciju ova dva laka, kao i to da su ove nalepnice od brenda UR Sugar daleko kvalitetnije od prethodno isprobanih lakova (klik)..
Savet za njihovo koriščenje jeste da nanesete babznu boju laka, nakon njega brzosušeći top coat i tek kada ste potpuno sigurni da je površina suva, onda lepite šablon. Ja sam u prvom pokušaju skroz pokvarila lak, pa sam odlučila da je ipak najbolje raditi ovaj manikir u dva dana, odnosno sutradan nadograditi željenim motivom. Iskreno se nadam da vam se dopada, a vi mi pišite utiske. :)





Avon - Ocean Blue
Avon - Topaz




Share:

3 comments