Golden Rose Smart Lips Lipsticks

Možda zato što imaju veliki izbor... Možda zato što sam mnogo toga probala... Možda zato što ih najviše imam... Ali slobodno mogu da kažem da su mi Golden Rose proizvodi za usne omiljeni. I kako polako prestaju mat usne biti toliko popularne, ja se skroz prebacujem na neke druge karmine (ne zbog (ne)popularnosti, već su zaista postale dosadne). I tako, sasvim slučajno testiram ove debele olovke i zaljubim se na prvo mazanje.


Dakle, debele olovke se zapravo zovu Smart Lips Moisturising Lipstick Shea Butter & Vitamin E. Rade po principu odvrtanja - donji deo u boji karmina se vrti. Količina koju dobijate je 3.5 grama i rok trajanja je 18 meseci. Pakovanja su praktična, samo nisam sigurna u preciznost samog karmina kada se malo potroši, pa ne bude zaoštreno kao na ovim fotografijama, ali hej, isti je slučaj sa svim karminima, a tome (tanke) olovke i služe.
Prvi utisak nakon otvaranja ovih ruževa jeste da ima dosta jak miris. Nije neprijatan, ali je jak. Do kraja dana nestane...ili se naviknete. Opisi nijansi? I dalje nisam sigurna. Ja imam dva primerka, svetliji 04 i tamniji 08. Četvorka je neka verzija nude-narandžaste nijanse hladnijeg podtona, dok je osmica nešto između mauve-crvene-narandžaste boje. I ova tamnija nijansa ne čini moje zube žućim, što mi je jako bitno.






Što se tiče nanošenja i trajnosti, tanja olovka za usne je sasvim okej, možda je poželjna, ali nikako neophodna. Ja ih nanosim samostalno, i nisam primetila da je problem, da su neprecizne ili da se razlivaju. Trajnost? Tu sam ostala iznenađena. Naime, moje prvo testiranje je bilo na jednoj proslavi, gde se mnogo pilo, jelo, opet pilo, pevalo i pričalo. Došla sam kući očekujući da mi od šminke nije ništa ostalo, međutim boja na usnama se videla. Dakle, izdržale su baš baš dosta toga, uzimajući u obzir i masnu hranu. Ukoliko se i skinu sa usana, ostavljaju "stain" tako da usne neće izgledati nejednako i ružno, što često ume biti slučaj ukoliko kao ja nemate naviku da popravljate šminku.





Jasno vam je, još posle prvog pasusa, da sam oduševljena ovim proizvodom za usne i sigurna sam da ću ih često nositi. Ostavljam vam fotografije da vidite kako nijanse izgledaju na mojim usnama, s tim što tamnija nijansa nije baš najfotogeničnija.
Možete ih pronaći u svim Golden Beauty Shop-ovima kao i parfimerijama koje drže Golden Rose kozmetiku. Dostupne su u 24 nijanse.

04



08



Share:

8 comments

  1. Predivno fotke Katarina! Ruzevi deluju divno, oni koji se apliciraju direktno iz ovakve dzambo olovke su mi oduvek bili dragi, tako da verujem da cu ih isprobati.
    https://50nijansiroze.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  2. Super post 😉
    http://www.kraljicadrameblog.wordpress.com

    ReplyDelete
  3. Obe boje su fenomenalne, baš mi se svidjaju!

    www.bebagottel.com

    ReplyDelete
  4. Na usnama ne deluje kao klasična olovka. Nije toliko mat, nego se čini da daje sjaj usnama...

    ReplyDelete